30 березня, вівторок


Вітаю всіх! Хай цей день подарує багато радості, тепла, квітів!

Цей крокус  розквітнув у мене вчора!
Дарую!!!











1. Підготуй зошит, запиши 


30 березня
Домашня робота
                                         
2. Обчисли ланцюжки прикладів, записуючи в зошит тільки результати. Наприклад,

                47  46  ...   ...   ...





3. З-поміж запропонованих виразів знайди ті, що можна прочитати за схемою «по [ ] взяли [ ] разів». Прочитай слово, яке буде головним на уроці.


Запиши його посередині в зошит.

 4. Уважно слухай на уроці!



5. Попрацюй у підручнику. Виконай на сторінці 107 завдання 3 усно, а завдання 4  письмово. 

Відпочинь! Зроби перерву!


     Діти, ми продовжимо мандрувати стежинами нашої української мови. Ми будемо здобувати знання, застосовувати наші вміння. 

    Пам'ятаєте, тексти залежно від теми та мети висловлювання поділяють на три великі групи.


    Сьогодні ми ознайомимося із текстами другої величезної групи. Це текст - опис.

Готові? Тоді до роботи!

1. Розгорни підручник на сторінці 130-131. Знайди визначення тексту-опису. Прочитай та запам'ятай!
2. Зображення яких тварин ти бачиш перед собою? Так: зайця, єнота, беркута та джмеля. Обери текст-опис будь-якої (на вибір). Перепиши його в свій зошит, добери заголовок. 



1. Поработай на уроке! Будь внимательным!





2. Выполни задание 3 и 4 на стр.51 рабочей тетради.


Сподіваюсь, тобі є що розповісти мені, поділитися враженнями, щось порадити чи запитати! 
Зателефонуй! Чекаю!

 

Коментарі