11 травня

Класна робота



Математика

Розв'язуємо складені задачі на знаходження ...












3・5 ☐ 3・4                         2+2+2+2   2・4
2・8 ☐ 9・3                         2・6     2・5+ 2
3・7    7・3                    3・5  - 3   3・4







53 + 14 - 7 • 3 + 12 : 4= 


38 + 47 - 40 : 10 • 3=


50 - (3 • 9 + 21 : 7)= 


3 • (46 + 28 - 66) + 58=





                        Логічна задача

                                



    Брат із двома сестрами каталися на велосипедах. Усього коліс було 7. Скільки було триколісних і скільки — двоколісних велосипедів?







            Вправа «Незакінчене речення»

· На уроці я навчився(лася)...

· Тепер я вмію...

· Мені ще треба потренуватися у...

· На уроці я був(ла) (який/якою?)...







Українська мова


еТктс








Улітку _______ між кущів і трав,

і на дерева лазив — _______ шукав.

І ще я батькові і _________поміг

сухе гілля зібрати на _________


Довідка:  барліг, бігав, матері, мед.







Складіть речення, використовуючи слова.

Ведмідь (що робить?) живе, збирає, полює, спить, виступає.





Гра «Знайди пару»



Вправа «Сенкан»

Іменник   _______________

Прикметники _______________   _______________

Дієслова____________   _______________   _______________

Враження від предмета  ______  _____  _______  ______ !

Висновок. Ведмідь — ______    ________.


                                Російська мова









 

Коментарі