24 листопада

ЯДС

Генрі .....

Зібратися разом — це ...,
Триматися разом — це ...,
Працювати разом — це ....!

 Емоційне налаштування

 

“Мої враження”.

Поділіться своїми враженнями від спостережень за природою сьогодні вранці й продовжте речення: “Доброго ранку! Мене сьогодні вразило…”.




Математика


Розв'яжіть задачу. 

    В автобусі їхало 23 жінки і 14 чоловіків. На зупинці вийшли 8 жінок, а зайшли 8 чоловіків. Кого в автобусі стало більше: чоловіків чи жінок? На скільки більше?


Було

Вийшли

Зайшли

Стало

Жінки

23 л.

8 л.

Чоловіки

14 л.

8 л.

 


«Я розрізняю...»

«Я знаю...» 

«Я розумію...» 

«Я пояснюю...»

 «Я вмію...»






Українська мова







Мовко та Суржик






Літературне читання














До нас завітала Леся Мовчун!




Вистава "Горіхові принцеси"


Коментарі