28 листопада, понеділок


Бажаю цікавого навчання!

______________________

ЯДС

Тема"Які скарби приховує Азовське море"

1. Опрацюй матеріал у підручнику на стор. 118-121.

2. Уважно переглянь відео!



3. Продовж вислів письмово в зошиті. Напиши 3-5 речень про свої враження. 

  Я відпочивав\відпочивала на Азовському (Чорному) морі.  Мені запам'яталось ....



______________________

 Математика

Онлайн урок

Тема"Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел"

презентація

______________________

 Фізична культура

https://fiz-ra-nvk.blogspot.com/

______________________

Українська мова

Тема"Пригадую вивчене про прикметник"

1. Розгорни зошит, запиши дату, тему, два правила.

Двадцять восьме листопада

Домашня робота

Прикметник


2. Уважно слухай пояснення вчителя!


3. Виконай письмово в. 6 на стор. 64.



______________________

 Літературне читання

Діагностична робота"Читання мовчки"

1. Уважно прочитай мовчки запропонований текст

Прочитай.

                       Чудесні пташки

    Петрик жив зі своїми батьками на околиці великого міста.

    Якраз навпроти їхнього будинку стояла стара хатиночка. У тій хатиночці жила старенька бабуся. Біля її хатки був невеличкий город, де росли картопля, цибуля, морква, петрушка, з десяток соняшників, а серед городини цвіли голубі кручені паничі та червоногарячі айстри. І ще росли там дві яблуні – одна антонівка, а друга путі́вка… Яблуні щовесни рясно цвіли ніжним цвітом, та яблук на них родило мало, бо листя об’їдала гусінь, а як і достигне якийсь десяток, -- усі були червиві…

     Чому?

      Та тому, що шкідники – плодожерка та золотогузка – звивали собі на яблунях кубельця з яєчками. Навесні з цих яєчок виплоджувалася ненажерлива гусінь, що поїдала яблука. А старенька бабуся не мала сил пообирати кубельця.

      Якось Петрик приніс у хату кілька дощечок та почав ці дощечки стругати.

      - І що ото ти майструєш? – запитав татко.

      - Я, татку, хочу зробити шпаківню! Повісимо шпаківню на каштані, прилетять навесні птахи, оселяться у нас і виведуть діточок. А як шпак, тату, співає, якби ти знав!

      Татко посміхнувся.

       - Я, Петрику, знаю, як співають шпаки! Вони не лише хороше співають. Шпаки сади наші, наші ліси й поля від шкідників бережуть, від гусені … Хочеш, я допоможу тобі шпаківню змайструвати?

       Шпаківню повісили на каштані. А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку.

       - Синичка! – вигукнув Петрик. – Це вона собі кубельце мостить. Треба стерегти, щоб часом собака її не налякала! Тепер у нас на каштані будуть і шпаки, й синички! От здорово!

        І таки справді, у дуплі на каштані звили собі гніздечко синички.

        Настала весна. Прилетіли шпаки і оселилися в Петриковій шпаківні.

        Зацвіли садки…

        Дуже рясно цвіли яблуні біля бабусиної хатинки…

        Якось бабуся вивела свою кізоньку пастися, побачила Петрика та й каже:

         - Ти не знаєш, хлопчику, де взялися пташки – шпаки і синички? Вони геть чисто всі кубельця гусені на моїх яблуньках поклювали.

         - То наші шпаки і наші синички, вони на нашім каштані живуть.

Восени на бабусиних яблунях рясно-рясно вродило яблук - і антонівки, і путі́вки. (За Остапом Вишнею)

2. Потім дай відповіді на питання. Увага! Роботу виконати до 21 години 29 листопада. Спроба одна, час обмежений - 40 хвилин!


Бажаю успіхів!


читання мовчи


______________________

Завдання Михайлові

Українська мова

Переглянь відео урок з української мови (вище). Запиши прикметники та іменники в зошит.

______________________


До завтра!

Коментарі